Drumul a fost unul anevoios, dur, plin de obstacole, dar
fiecare pas efectuat a avut precizia si siguranta traiectoriei ascendente.
Daca pana in decembrie 2006 am activat in domeniul
afacerilor mici, coordonand echipe de 8-10 angajati, din februarie 2007 am
schimbat “macazul” si m-am angajat intr-o companie internationala, compania de
transport international de persoane si marfa SC Atlassib SRL pe functia de Document Controller Transport International.
Provocarea pentru cariera mea a fost precum : “pedala de
acceleratie a unei masini de curse,
calcata pana la podea”.
Echipa pe care am preluat-o era formata din aproximativ
80-90 persoane (soferi, agenti si angajati TESA), m-am subordonat unui numar de
7 birouri( financiar, tehnic, vanzari, exploatare, HR, marketing si IT), intretineam legatura cu institutiile
statului din domeniul transportului si a logisticii pentru obtinerea actelor necesare, eram
persoana de legatura intre compania pentru care activam si partenerii de
afaceri.
In responsabilitatile zilnice ale postului aveam sarcini
precum:
1.
Calculul:
--consumurilor de carburanti si lubrifianti;
-costul traseelor de transport international;
--consumurilor de carburanti si lubrifianti;
-costul traseelor de transport international;
-
rentabilitatea curselor de transport international;
-sumelor de bani tranzactionate atat cash cat si prin carduri bancare;
-sumelor de bani tranzactionate atat cash cat si prin carduri bancare;
-deconturilor de cursa si plata acestora;
-costurile aferente atelierului auto;
-pontajul zilnic al tuturor angajatilor din subordine;
-pontajul zilnic al tuturor angajatilor din subordine;
2.
Urmarirea :
- si stabilirea traseelor efectuate catre Italia, Spania, Germania, Franta, Olanda,Belgia,Elvetia,Portugalia, Grecia.
-bugetelor stabilite de conducerea companiei si alocate pentru transport, achizitii de piese si lubrifianti, costurilor de functionare a sediului de la Constanta.
-respectarii legislatiei si a normelor de transport international prin verificarea diagramelor si descarcarea cardurilor tahografice;
-respectarii metodologiei de transport international cu privire la imbarcarea si transportarea in siguranta a calatorilor dar si in incarcarea si transportul de marfuri.
-corectitudinii curselor si a personalului prin confruntarea GPS-ului cu foile de parcurs;
- si stabilirea traseelor efectuate catre Italia, Spania, Germania, Franta, Olanda,Belgia,Elvetia,Portugalia, Grecia.
-bugetelor stabilite de conducerea companiei si alocate pentru transport, achizitii de piese si lubrifianti, costurilor de functionare a sediului de la Constanta.
-respectarii legislatiei si a normelor de transport international prin verificarea diagramelor si descarcarea cardurilor tahografice;
-respectarii metodologiei de transport international cu privire la imbarcarea si transportarea in siguranta a calatorilor dar si in incarcarea si transportul de marfuri.
-corectitudinii curselor si a personalului prin confruntarea GPS-ului cu foile de parcurs;
-aprovizionarii , a
depozitarii si a logisticii aferente sucursalei de la Constanta;
-preturilor de achizitie
de materiale necesare avand in vedere raportul calitate-pret;
-obtinerii actelor necesare functionarii sucusalei de la Constanta si a actelor necesare efectuarii activitatii de transport international;
-activitatii de mutare a personalului din subordine prin detasarea acestora in alte sucursale ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare si necesitatile companiei.
-obtinerii actelor necesare functionarii sucusalei de la Constanta si a actelor necesare efectuarii activitatii de transport international;
-activitatii de mutare a personalului din subordine prin detasarea acestora in alte sucursale ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare si necesitatile companiei.
3.
Training-ul :
- soferilor in domeniul legislatiei transportului, in respectarea regulamentului intern al companiei, in folosirea cardurilor, in utilizarea corecta a aparaturii de la bordul autocarelor (GPS; Tahograf, Telepass, etc…);
- agentilor in utilizarea bazei de date, in
logistica aferenta fluxului de cash, in intocmirea corecta a actelor de
contabilitate, in respectarea regulamentului intern
al companiei, in metodologia de transport international de personae si marfa; - soferilor in domeniul legislatiei transportului, in respectarea regulamentului intern al companiei, in folosirea cardurilor, in utilizarea corecta a aparaturii de la bordul autocarelor (GPS; Tahograf, Telepass, etc…);
- angajatilor TESA in respectarea normelor de ordine interna.
Am
fost factor decizional in activitatea departamentelor : logistic, financiar dar
si in departamentul de achizitii.
Am
fost loctiitorul Directorului de Autobaza.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu