Specialist Logistica

CONSTANTA, CONSTANTA, Romania
Specialist in Logistica, cu o vasta experienta in domenii precum: transport, achizitii, logistica dar si it-software ma adresez dumneavoastra domnule Viitor Angajator! prin acest blog deoarece sunt in cautarea unui nou loc de munca. Obiectivul meu este obtinerea unui job in cadrul unuia din urmatoarele departamente: Logistica, Achizitii,Transport, dar nu exclud nici celelalte departamente, atata timp cat exista un post liber iar profilul meu s-ar potrivii. Consider ca experienta de 6 ani in Logistica dintre care 2 ani si jumatate intr-o firma de transport international de persoane şi marfa, imi acorda sansa unui mare avantaj in obtinerea unui post in firma dumneavoastra. Sunt o persoana optimista, perseverenta, orientata catre rezultat, cu reale abilitati in efectuarea calculelor si asimilarea informatiilor tehnice; ma adaptez usor in medii diverse, sunt sociabila si comunicativa cu cei din jur, iar tot ce este nou reprezinta pentru mine o provocare, un marketing al propriilor abilitati. M-as simti onorata sa pot contribui la succesul firmei dumneavoastra.

Ultimul job "Document Controller Transport International"=Everestul carierei de pana acum

Asa cum v-am spus deja,  am debutat in viata profesionala la varsta de 19 ani, iar la scurt timp am fost promovata pentru functia de Administrator-Gestionar. O functie cu responsabilitati mari, care m-au ajutat sa ma maturizez rapid si  sa-mi creionez  un inceput de cariera, sa castig incredere in propriile mele forte, dar si increderea celor din jur, sa-mi conturez propriul drum printre profesionisti, urcand fiecare treapta a formarii mele profesionale.
Drumul a fost unul anevoios, dur, plin de obstacole, dar fiecare pas efectuat a avut precizia si siguranta traiectoriei ascendente.
Daca pana in decembrie 2006 am activat in domeniul afacerilor mici, coordonand echipe de 8-10 angajati, din februarie 2007 am schimbat “macazul” si m-am angajat intr-o companie internationala, compania de transport international de persoane si marfa SC Atlassib SRL pe functia de Document Controller Transport International.

Provocarea pentru cariera mea a fost precum : “pedala de acceleratie a  unei masini de curse, calcata pana la podea”.
Echipa pe care am preluat-o era formata din aproximativ 80-90 persoane (soferi, agenti si angajati TESA), m-am subordonat unui numar de 7 birouri( financiar, tehnic, vanzari, exploatare, HR, marketing si  IT), intretineam legatura cu institutiile statului din domeniul transportului si a logisticii  pentru obtinerea actelor necesare, eram persoana de legatura intre compania pentru care activam si partenerii de afaceri.
In responsabilitatile zilnice ale postului aveam sarcini precum:
1.       Calculul:
--consumurilor  de carburanti si lubrifianti;
-costul traseelor de transport international;
- rentabilitatea curselor de transport international;
-sumelor de bani tranzactionate atat cash cat si prin carduri bancare;
-deconturilor de cursa si plata acestora;
-costurile aferente atelierului auto;
-pontajul zilnic al tuturor angajatilor din subordine;
2.       Urmarirea :
- si stabilirea traseelor efectuate catre Italia, Spania, Germania, Franta, Olanda,Belgia,Elvetia,Portugalia, Grecia.
-bugetelor stabilite de conducerea companiei si alocate pentru transport, achizitii de piese si lubrifianti, costurilor de functionare a sediului de la Constanta. 
-respectarii legislatiei si a normelor de transport international prin verificarea diagramelor  si descarcarea cardurilor tahografice; 
-respectarii metodologiei de transport international cu privire  la imbarcarea si transportarea  in siguranta a calatorilor dar si in incarcarea si transportul de marfuri. 
-corectitudinii curselor si a personalului prin confruntarea GPS-ului cu foile de parcurs;
-aprovizionarii , a depozitarii si a logisticii aferente sucursalei de la Constanta;
-preturilor de achizitie de materiale necesare avand in vedere raportul calitate-pret;
-obtinerii actelor necesare functionarii sucusalei de la Constanta si a actelor necesare efectuarii activitatii de transport international;
-activitatii de mutare a personalului din subordine prin detasarea acestora in alte sucursale ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare si necesitatile companiei.

3.       Training-ul  :
 - soferilor in domeniul legislatiei transportului, in respectarea regulamentului intern al   companiei, in folosirea cardurilor, in utilizarea corecta a aparaturii de la bordul autocarelor (GPS; Tahograf, Telepass, etc…);
 -   agentilor in utilizarea bazei de date, in logistica aferenta fluxului de cash, in intocmirea corecta a actelor de contabilitate, in respectarea regulamentului intern al companiei, in metodologia de transport international de personae si marfa; 
-   angajatilor TESA in respectarea normelor de ordine interna.               
Am fost factor decizional in activitatea departamentelor : logistic, financiar dar si in departamentul de achizitii.
Am fost loctiitorul Directorului de Autobaza.

Impreuna cu echipa pe care am coordonat-o am reusit sa depasim de fiecare data target-ul impus de conducerea companiei in vanzari, in curse efectuate lunar, in cantitatea de marfa transportata lunar, cat si in economisirea  sumelor alocate pentru cheltuielile necesare Autobazei de la Constanta. Coloana Auto de la Constanta s-a situat mereu printre fruntasii Companiei desi ca efectiv de masini si angajati eram cea mai mica coloana din intreaga companie.

Mi-am incheiat activitatea in compania Atlassib in vara anului 2009. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu